PUSH
What Matters Most



comments 0
05 July, 2014
ALIA MARYAM

Assalamualaikum :)

Tajuk nama Alia Maryam ni nak cerita sikit pasai dia la ni.

Sebenaqnya *gelak sat*

Dia baru masuk Tamilneru sebab apa? Sebab dia satu dorm ngan Yannadey and dia kuat makan macam kami semua buat jahat sekali.

Dia ni sangat sangat sangatlah happy go lucky.

Favourite word BIADAP XD

Suka tidoq dalam kelas

Shrimpahollic

Directioner

Suka mereka perkataan pelik-pelik -.-

Banyak berjalan baru ni dia p paris

Very 'mummy like' (bagi aku la) sebab dia ala-ala mak aku

Manjang kena paku ngan dua orang budak ngokngek depan dia (obviously laki)

Kinda layan football like me

Taste lagu lebih kurang sama

Suka mengata aku pendek -.- padahai sikit ja pun beza

Panggil aku 'chaaaa' dengan intonasi tertentu atau teh sbb cha dlm chinese ialah teh.

Pandai catwalk

Bongsu macam aku *sep sikit*

Aku baru gaduh ngan dia sebab conteng tangan dia kata dia makan sayoq which dia memang tak suka langsung.

Apa-apa pun, love ya bebeh. ;)

Dahlaaa malaih nak tulih, #ngantuk


Np Human Christina Perri



past
future

close